הבלוג של 180

דיוטי פרי ג׳יימס ריצ׳רדסון מעבר הגבול ירדן ישראל - דוגמה לפרויקט של סטודיו 180

דיוטי פרי ג׳יימס ריצ׳רדסון מעבר הגבול ירדן ישראל

איך לעצב כדי למקסם מכירות בסניף עם קהל יעד לא קבוע? הלקוח: ג׳יימס ריצ׳רדסון. הפרויקט: דיוטי פרי במעבר הגבול ירדן - ישראל.

כשניגשנו לפרויקט עם ג׳יימס ריצ׳רדסון במעבר גבול ירדן, גילינו שבנוסף להבנה והניסיון שלנו בעיצוב חנויות, דרושה פה גם עבודת מחקר תרבותית מאתגרת.


אז איך מעצבים סניף דיוטי פרי עם קהל יעד לא קבוע ותנועה שמשתנה מעונה לעונה?

אז לפני שנספר לכם על הפרויקט והתוצאה, תנו לנו לגלות לכם משהו…
כשמעצבים חנות, הרבה לפני ההיבט האסתטי (והחשוב מאוד כמובן) המטרה היא למקסם את המכירות.
נשמע לכם כמו אחריות גדולה? גם לנו.


איך עשינו את זה? לפי השלבים הבאים:


שלב 1: אז מי אתם ״העוברים בגבול ישראל - ירדן״?


כדי לדייק בהבנת קהל היעד, חברנו לחברת המחקר sebo, שסיפרה לנו שהקהל בסניף אינו קבוע, אלא משתנה ע״פ עונות השנה, גם באופי הנוסעים וגם בתדירות הנסיעות.

כאן הבנו שאנחנו עומדים בפני אתגר מקצועי מעניין, כי מן הסתם - לשנות את עיצוב הסניף בכל פעם שמתחלפת עונה, זו לא ממש אופציה כלכלית.


שלב 2: המשימה - פתרון עיצובי אחד לקהלי יעד שונים
התכנסנו עם המידע שנאסף במחקר וחשבנו. היה לנו ברור שאנחנו קרובים מאוד לפתרון אבל עוד לא ידענו מה הוא בדיוק.
ואז זה קרה!


שלב 3:התחלפה עונה? זרימת הלקוחות בסניף השתנתה?
זה הזמן לקחת מחלקה בשלמותה (כן ממש ככה) ולהזיז אותה למקום חדש, כזה שמתאים לעונה שבפתח!

אז בפעם הבאה שאתם מבקרים במעבר הגבול עם ירדן, אל תתאמצו לזכור איפה מחלקת האלכוהול, סביר להניח שהיא תפתיע אתכם בפינה אחרת בביקור הבא 🙂

הפתרון - סניף מודולארי עם מחלקות שניתנות לשינוע

פוסטים נוספים

מאמר - מחזון למציאות המדריך המקיף לתכנון מסעדות מצליחות - סטודיו 180

מחזון למציאות: המדריך המקיף לתכנון מסעדות מצליחות

יציאה למסע של פתיחת מסעדה דורשת גישה קפדנית המבוססת על תכנון אסטרטגי ומומחיות בתעשייה. במדריך מקיף זה, אנו מתעמקים בנבכי תכנון המסעדות, ומציעים מסגרת צעד אחר צעד, הביצוע וההשקה בסופו של דבר.

המדריך המלא מהי פרוגרמה לתכנון משרדים - סטודיו 180

המדריך המלא: מהי פרוגרמה לתכנון משרדים?

פרוגרמה היא מסמך כתוב המפרט בצורה ברורה ובהירה את צרכי הלקוח ואת השימושים הפונקציונליים של התפקידים השונים בה. יש לזכור שהלקוח אינו בהכרח לקוח אחד. בחברה מגוון רב של מנהלים ועובדים, גברים ונשים, בגילאים שונים. את כל אלו ועוד יש לקחת בחשבון בעת ניתוח צרכי החברה.

חיזוי מגמות עתידיות בעיצוב בתי קפה- מבט אל עיצוב פנים ואיזור ישיבה , תכנון ושימוש בחומרים ברי קיימא - סטודיו 180

חיזוי מגמות עתידיות בעיצוב בתי קפה: הסתגלות להתנהגות והעדפות צרכנים מתפתחות

ככל שעולם האירוח ממשיך להתפתח, בעלי בתי קפה ומעצבים חייבים להישאר בקדמת העקומה כדי לענות על הצרכים וההעדפות המשתנות של לקוחותיהם. מיד נמנה את המגמות העתידיות בעיצוב בתי קפה, לצפות שינויים בהתנהגות והעדפות הצרכנים, ונספק תובנות ליצירת חללי בית קפה חדשניים ומרתקים.

דילוג לתוכן