יש עיצוב. ויש סטודיו 180

עיצוב מעדניות

עיצוב מעדניות - כשחדשנות יצירה ודיוק נפגשים > סטודיו 180

אנו בסטודיו 180 מובילים בעלי מעדניות דרך מעטפת של תכנון עיצוב וביצוע

אולי יותר מכל חלל אחר לממכר מזון, לקוחות באים למעדניה כדי לחגוג את הנאות החיים. אנשים נכנסים למעדניה פחות לצורך פרקטי (כמו בסופרמרקט) ויותר בשביל לקבל השראה ולהרגיש איזו מין התרוממות רוח מהשגרה השוחקת.

חגיגת טעמים ממכרת

סטודיו 180 מעצב מעדניות מתוך הקשבה עמוקה לניואנסים העדינים בדיאלוג שבין חזון המייסדים ובין צרכי הלקוחות. התהליך שלנו מייצר שפה עיצובית מקורית שמטעינה את האווירה באישיות, כזו שגורמת לבאי המעדניה לרצות לחזור אליה שוב ושוב.

הכל מתחיל מאפיון מוקפד ויסודי שמתחקה בזהירות אחר ה-DNA הייחודי של החלל, ושל הטעמים מעוררי התאווה שיוצעו בו למכירה. ככל ש"נקלע בול" בשלב האפיון, יגדל הסיכוי שהקונספט העיצובי יגרום לבאי המעדניה להתמכר לחגיגה קולינרית חושנית וממכרת.

עיצוב מוקפד במעדניה הוא

MUST

אייל ואלונה אדריכלים סטודיו 180

הליווי של סטודיו 180 יגשים את החזון בפרטי פרטים

בשנים האחרונות, המרחב הקולינרי בישראל מתפוצץ מרוב יצירתיות וזה תענוג גדול, אולם כדי להבטיח את ההצלחה של מעדניה חדשה, חובה לתכנן ולעצב אותה בקפידה רבה. סיפור המותג הוא הדבר שקונים הרבה לפני פרודוקט כזה או אחר. הנכנסים למעדניה מבקשים להתענג על החוויה, עוד לפני שטעמו מוצר כלשהו בפיהם. התחרות רבה והלקוחות קצרים בזמן. מרגע הכניסה למעדניה, עיצוב החלל עשוי לגרום להם לרצות ללכת, או להישאר ולטעום וגם למלא את העגלה. איך הופכים מעדניה למוצר מבוקש?

נגמרו הימים שבהם מעדניה הייתה מזגן מקפיא, שורה של מקררים וערימות של קופסאות פלסטיק. כדי להצליח בענף המעדניות כיום, חייבים להגיע לשוק עם חזון מרגש ולהקדיש זמן להגשמתו באמצעות קונספט עיצובי מוקפד וחדשני, שפה מיתוגית עשירה והתעקשות על חווית לקוח מפעימה.

סטודיו 180 מלווה מעדניות מרעיון להגשמה תוך ירידה לפרטי פרטים מוקפדים ביותר: גופי התאורה, מעמדי התצוגה, איכות וסוג הזכוכיות, עמדות הטעימה, הריצוף, תכנון המעברים וכל היבט אחר המעצב את חווית הלקוח. הכל במטרה להפוך כל אדם שנכנס ללקוח, וכל לקוח ללקוח חוזר.

בין לקוחותינו:
אלבטרוס לוגו
לוגו לקוחות - קומל סטודיו 180
טאפס לוגו
בריגדריה לוגו
סזרינה - לוגו לקוחות - סטודיו 180
מאפיית בבקה - לוגו לקוחות - סטודיו 180
לוגו לקוחות - קירוסקאי סטודיו 180
שופרסל - לוגו לקוחות - סטודיו 180
לוגו לקוחות - מאפיית-גידרון סטודיו 180
עיר הבהדים - לוגו לקוחות - סטודיו 180
Unilever לוגו לקוחות - סטודיו 180
נדב קינוחים - לוגו לקוחות - סטודיו 180
לוגו לקוחות - קריית עתידים - סטודיו 180
לוגו לקוחות - MARIPOSA סטודיו 180
בייקרי 29 - לוגו לקוחות - סטודיו 180
לוגו לקוחות - סטודיו 180 אספרסו קלאב
עיצוב מעדניות בסרטון אחד קצר | סטודיו 180

הליווי הייחודי שלנו

אנחנו בסטודיו 180 מתמחים בליווי בעלי מעדניות באמצעות מעטפת של עיצוב וביצוע מהפך ויזואלי, לא סתם בחרנו להוסיף את אלמנט 180 למותג.

היכולת שלנו לתכנן היטב את חלל המעדנייה תאפשר לכם למקסם את המרחב וליצור חוויית לקוחות מועדפת, המקדמת ביקוש חוזר (שימור לקוחות קיימים).

יחד עם זאת, אנחנו בוחרים את הספקים שלנו בפינצטה ולא מתפשרים על רף גבוה של תכנון, ביצוע ועמידה בלוחות זמנים קפדניים כי כל יום שעובר שווה הרבה מאוד כסף. 

כנסו לראות בסרטון >>>
פרויקטים לעיצוב מעדניות
Interior Design by Studio 180
נגן וידאו אודות סטודיו 180 - עיצוב מעדניות

עיצוב מעדניות מותאם חוויה קולינרית

איזו מין מעדניה אתם מתכננים להקים? מה תהיה ה"אישיות" שלה? האם תהיה לה התמחות קולינרית ספציפית, או מיקס של טעמים וגוונים קולינריים? איזה סוג של מאכלים יוצעו במקום, ומאילו מקומות גיאוגרפיים? ערכי המותג שלכם אמורים לבוא לידי ביטוי בפרטי פרטים בחוויה הקולינרית של באי המעדניה. סטודיו 180 מתמחה בעיצוב חווית אוכל חושנית מטריפה וממכרת, על בסיס אפיון ותכנון מוקפדים ביותר.

עיצוב מעדניות מוכוון הגדלת הכנסות

כמו בעיצוב מסעדות, בתי קפה וחללים אחרים, גם במעדניות סטודיו 180 שמה דגש על הגדלת הכנסות החלל המסחרי באמצעות תכנון מסע לקוח בצורה מדויקת. המטרה במעדניה היא לפתות את הנכנסים "לטעום" את החוויה כך שגם אם נכנסו שבעים - הרעב ייכנס לפעולה מתוקף החוויה החושנית של חגיגת הטעמים המוצגת לעיניהם.. הליווי של סטודיו 180 מתייחס לכל ההיבטים העסקיים, כיצד להביא למקסימום רכישות במינימום זמן, כיצד להנגיש מוצרים חדשים, כיצד להסב את תשומת לב הנכנסים למוצרים גם אם הם ממוקמים בפינה.

עיצוב מעדניות מוכוון רב תכליתיות

יש מעדניות אשר מתפעלות מעין "זהות כפולה". בשעות הערב, או בימי שישי הן משנות את פניהן והופכות למעין מסעדה או יריד אוכל. במקרה כזה, סטודיו 180 מתכנן בקפידה מערך אדריכלי שניתן לבצע בו שינויים בקלות ובמהירות, כגון גופי תאורה ניידים, ריהוט מודולרי ועוד.

עיצוב מעדניות - סטודיו 180- פיטר הומל , מעדניה

למי העיצוב שלנו מתאים?‏

ליזמים ואנשי מזון שיש להם תקציב החל מ 300,000 הקמה ומחפשים משרד מנוסה.
אם חשוב לכם הנראות החזון אך גם הראיה השיווקית והעסקית.
אם עמידה בתקציב ולוחות זמנים, חיסכון בזמן חשובים לכם.
אתם וודאי שואלים את עצמכם איך נצליח להבין מה עובר לכם בראש? ראשית עבדנו כבר עם מס' רב של לקוחות וניסיון של שנים עושה את העבודה, נקיים שיחה מקדימה ובה נבין מה הכיוון שלכם, לא נצא לשום תכנון לפני שנבין מהו הויז'ן שלכם ובמידת הצורך נציע את שלנו ונייעץ כיצד למקסם את העסק.

מודל הפעילות שלנו

Ready – בשלב זה נאפיין את המעדניה, נגדיר את התהליך או השינוי המבוקש מתוך הקשבה והתכתבות עם המטרות העסקיות ועם חזון הבעלים וצוות ההנהלה. בשלב זה נגבש רעיון ושפה עיצובית, קונספט עיצובי ייחודי המותאם לאישיות של המעדניה. לאחר מכן נייצר תכנית עבודה מפורטת עבור כל בעלי העניין בפרויקט: אקוסטיקה, תאורה, נגרות ועוד.

Set - בשלב זה נגדיר תקציב ולוחות זמנים בירידה לפרטי פרטים. לאחר מכן נוביל את עבודת התיאום מול כלל יועצי הפרויקט, נבחר בעלי מקצוע וספקים, נתרגם את התקציב לכדי הצעות מחיר קונקרטיות, נבחר חומרי גמר, גוונים וטקסטורות וכל זאת מתוך הקפדה על עמידה בלוחות הזמנים שהוגדרו.

Go - בשלב זה נוריד לקרקע את תכניות העבודה ונגשים מרעיון למציאות את המעדניה המעוצבת בעלת הקונספט הייחודי, מסע לקוח מוקפד ואווירה שמייצרת התמכרות נעימה לחגיגה קולינרית חושנית.

 

מה אומרים עלינו?

"סטודיו 180 התרשמתי מהמקצועיות והמסירות לאורך כל הפרויקט, עמידה בלוחות הזמנים ויצירת קונספט ייחודי"

"סטודיו 180, תכנן ועיצב עבורנו את נדב קינוחים, שכולל בית קפה, חדר אירועים פרטי, חנות מכירה, מטבח ומחסנים תוך שמירה על אינטגרציה בין המחלקות ועל צביון המקום. העבודה המשותפת הייתה מקצועית תוך שיח מתמיד ועמידה בכל לוחות הזמנים קשב לבקשות ומציאת פתרונות יצירתיים שעזרו למקסם את שטחי העסק. נשמח להמליץ."

"בניתי עם אלונה ואייל את מתחם המזון בקריית עתידים, ממליץ בחום! תכננו ובנו את הקונספט העיצובי ירידה לפרטים ועמידה בלוחות זמנים."

״מסעדת רם קיימת כ15 שנה ומונה כחמישה סניפים בסטודיו 180 בחרנו לעצב ולתכנן את הסניף החדש והראשון מסוגו ברשת אלונה ואייל בנו עבורי קונספט חדש. עבור מזון מהיר שעוד לא נראה בארץ מחכים לתכנן עימם את הסניפים הבאים, ככה זה שעובדים עם מקצוענים"

״אנחנו עולים מברזיל איפה המקצועיות והאמפתיה האישית הם מהותיים להצלחת העבודה, חיפשנו משרד אדריכלות שיעמוד בעבודה המקצועית הזו ובתשוקה לבנות את חנות הבריגדרו הראשונה שלנו בארץ, המתוק הלאומי של ברזיל. אנחנו מצאנו את אלונה ואייל רטנר מסטודיו 180, הם תפסו במדויק את הרצון שלנו, חברה של יצירה המצאתית וטכניקה מקצועית, שאנו רואים לעתים רחוקות כאן בארץ. התוצאה הייתה חנות תוססת עם הרבה חיים וחום טרופי שכולם מכושפים. יצרנו שותפות לפרויקט שלנו לפתיחת נקודות נוספות לבריגדריה."

שאלות ותשובות - עיצוב מעדניות

ברגע שהחלטתם להקים מעדניה ויש לכם את התקציב הדרוש לכך. מרגע זה והלאה נוכל ללוות אתכם, משלב הרעיון ועד להגשמה, בסטנדרט פורץ דרך של יצירתיות, מקוריות וחדשנות ותוך ירידה לפרטי פרטים על מנת שתגשימו את המטרות העסקיות שלכם.

לקח לנו עשור שנים להרכיב סיירת מובחרת של אנשי מקצוע מוערכים, בעלי תיק עבודות עשיר ומגוון והוכחות רבות בשטח וספציפית בתחום הקולינרי. במידה ותהיו מעוניינים בכך, נוכל גם לעבוד עם הספקים הקבועים שלכם.

קונספט עיצובי המותאם לאישיות הקולינרית ולאופי הלקוחות; תכנון קפדני של מסע הלקוח, גם ובמיוחד אם החלל קטן יחסית; שפה מותגית מדויקת; עיצוב מערך תאורה לעוררות בלוטות הטעם של הלקוחות; צבעוניות המתכתבת עם ערכי המותג והסיפור של המקום; הקפדה על מעברים נוחים.

הצוות המקצועי בסטודיו 180 מגדיר לוחות זמנים לכל פרויקט של עיצוב מעדניות ופועל בנחישות ובקפדנות על מנת לעמוד בהם. המשימה שלנו היא למעשה להפתיע אתכם לטובה, להקדים את לוחות הזמנים ולמסור לכם את המעדניה לפני הזמן. כך שמבחינתנו עמידה בזמנים זהו MUST.

בוודאי, הפרויקטים שלנו מוצגים לראווה באתר הבית של סטודיו 180. כמו כן, בפגישת הפרזנטציה נציג לכם פרויקטים נוספים של מעדניות שעיצבנו.

יש לכם שאלות נוספות? רוצים להתייעץ איתנו?
הגענו למקום שתוכלו להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם במהירות!

niko עיצוב מעדניות
דברו איתנו
דילוג לתוכן