הבלוג של 180

תנו השראה לעובדים שלכם תרשימו את הלקוחות ותהיו פרודוקטיביים בחלל עבודה האהוב אליכם - אדריכלי סטודיו 180

תנו השראה לעובדים שלכם, תרשימו את הלקוחות ותהיו פרודוקטיביים בחלל עבודה האהוב אליכם

בסביבה התחרותית בישראל ברור כמעט לכל ארגון, שכדי לבלוט יש צורך בבידול בכמה שיותר תחומים. עיצוב סביבת העבודה בצורה חדשנית ובהתאם לרוח החברה, הוא אלמנט מבדל, חזק ובלתי נפרד מתמהיל המיתוג העסקי.

כיף יותר לעבוד בסביבת עבודה מעוצבת

מעבר לכך אנו בסטודיו 180, יוצאים מנקודה פשוטה והגיונית:

כיף יותר לעבוד בסביבת עבודה מעוצבת ויפה התואמת את תרבות הארגון. וכשכיף לעבוד, העובדים מרוצים, התפוקה עולה, הלקוחות מרוצים ו... ההכנסות עולות!

כדי לעצב משרד, לא מספיק לדעת רק לעצב

אנו בסטודיו 180 משתמשים בידע ובאוריינטציה השיווקית והעסקית שרכשנו עם השנים וממתכננים את עיצוב המשרד בהתאמה לאופי הארגון ולצרכיו.

נכון , מדובר במשימה לא פשוטה הדורשת הבנה אסטרטגית והתאמת החלל להרגלי העבודה לכן, אנו פועלים  בשלושה שלבים מסודרים, שבכל אחד מהם יש ביטוי לשלושת הערכים החשובים: פונקציונאליות, ארגונומיה ויצירתיות.

איסוף המידע

בשלב זה נשב ונקבל את כל המידע על אופי אנשי הארגון על המסרים שהחברה רוצה להעביר וכמובן על הלקוחות והמתחרים ולא פחות חשוב איפה החברה תהיה בעוד חמש ועשר שנים.

תכנון

בשלב זה נתרגם את המידע לשפה עיצובית, תוך חישוב מושכל ומותאם לתקציב.

ביצוע

עכשיו אפשר להפוך את הויז'ן למציאות!

זהו ללא ספק השלב הכי מהנה...

פוסטים נוספים

לוקליזציה במסעדנות - סטודיו 180

לוקליזציה במסעדנות

ערבוב בין-תרבותי ונוכחות של מאכלים בינלאומיים מעבר למדינות המוצא שלהם מעולם לא היו נפוצים יותר, במיוחד במרכזים בינלאומיים כמו לונדון, ניו יורק או דובאי וגם תל אביב כמובן.

סטודיו 180 - מהו פיקוח אדריכלי

מהו פיקוח אדריכלי?

אנו בסטודיו 180 מבצעים פיקוח אדריכלי ללקוחותינו ומגיעים בשלבים קריטיים במהלך הפרויקט והוא חלק בלתי נפרד מסל המוצרים אותו אנחנו מציעים ללקוחותינו. פיקוח אדריכלי הוא תהליך חיוני עבור כל יזם המבקש לממש פרויקט בנייה בהצלחה. תהליך זה כולל ליווי מתמשך של הפרויקט משלב התכנון ועד לסיומו, במטרה לוודא כי כל העבודות מתבצעות בהתאם לתוכניות, התקנים והתקציב שנקבעו.

סטודיו 180 - הקמעונאות עושה קאמבק - - חוויות לקוח ייחודיות FASHION ICON -

הקמעונאות עושה קאמבק

כמי שמתכננים שטחי מסחר ב-17 שנים האחרונות גם אנחנו תמיד מחפשים את הדבר הבא עבור לקוחותינו לדעתנו בסטודיו 180 השנה יותר מתמיד שטחי המסחר הפיזיים חווים תחייה מחודשת. אנשים רוצים לחוות ליהנות להתרגש מחדש הקונים חוזרים בשקיקה לחנויות , ומחפשים את החוויות המוחשיות.

דילוג לתוכן