עיצוב אולמות תצוגה
עיצוב אולמות תצוגה - כשדיוק וחדשנות יצירה נפגשים > סטודיו 180
אנו בסטודיו 180 מובילים בעלי אולמות תצוגה דרך מעטפת של תכנון עיצוב וביצוע
ראשי » עיצוב אולמות תצוגה
מגע הוא צורך אנושי בסיסי כל כך ואחד מערוצי התקשורת הראשוניים שלנו עם העולם. בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים הצרכנים בודקים מוצרים, משווים מחירים ואף רוכשים באינטרנט - ובכל זאת החשיבות של אולמות התצוגה היא עצומה, כי היא המקום המאפשר ללקוח לגעת, לחוש ולחוות את המוצר באופן בלתי אמצעי.
יותר מכל חלל מסחרי אחר, לקוחות באים לאולם תצוגה על מנת לחוות חוויה - בשני מובנים: במובן הראשון, חוויה של המוצר עצמו. גודל המוצר, מרקם פני השטח שלו, מאפיינים טכניים וכיוצא באלה. ובמובן שני ועמוק יותר, חוויה של עצמם כאשר הם משתמשים במוצר. אם זה לשכב על המזרן, למשש את שולחן האוכל, לשבת ליד הגה הרכב או לדמיין את עצמם מהלכים על הפרקט אותו הם בוחנים כרגע, הלקוחות בעצם מנסים להרגיש איך זה יהיה עבורם להשתמש במוצר ביומיום. האם החוויה תהיה טובה, נעימה, מענגת?
אולם תצוגה הוא הבית של המותג
דיאלוג בין רוך ועוצמה
על פי רוב, המוצרים המוצגים באולם תצוגה דורשים השקעה משמעותית מצד הלקוחות. זוהי אחת הסיבות שלקוחות נוטים להיכנס לאולם תצוגה עם איזושהי דריכות. לאן אני נכנס? האם נעים לי להיות כאן? האם יאפשרו לי להתנסות ולחוות או שילחיצו אותי להתקדם לרכישה?
סטודיו 180 מעצב אולמות תצוגה מתוך איזון בין רוך ועוצמה. אלמנט הרוך מאפשר חמימות, נעימות ונדיבות - ערכים המזמינים את הלקוחות להתרשם מהמוצרים ללא הלחץ הנלווה לחוויית הקניה. אלמנט העוצמה, מנגד, תומך בסיום מסע הלקוח באקט של רכישת המוצר או המוצרים בהם התנסה.
איך מקיימים דיאלוג פורה שכזה? הסוד הוא בתהליך תכנון מקדים יסודי ביותר, הלומד את החלל, את סיפור המותג ואת המפגש ביניהם. חיבור נכון בין החלל לבין סיפור המותג מוליד "ניצוץ", קונספט עיצובי מנצח שנוטע בלקוחות ובעובדים תחושה שהם במקום הנכון.
אולם התצוגה הוא מרחב שבו המותג "קם לחיים" ומספר לאנשים הנמצאים בחדר סיפור רב משמעות על ערכי המותג ואופן הגשמתם בעולם המעשה. כל פרט עיצובי הוא בעל משמעות, כל אלמנט עיצובי תורם לחוויה. לקוח הבוחר לרכוש מוצר, לא רק רוכש את המוצר, הוא ראשית "קונה" את המותג ואת סיפור המותג.
סטודיו 180 ילווה אתכם בהקמת אולם תצוגה מושך ומוכר
בעבר, אולמות תצוגה רבים הצליחו להניב פירות למותגים למרות שתחושת הלקוחות הייתה שהם הגיעו למעשה למחסן עודפים. הריצוף, התאורה, החיפויים ואלמנטים אחרים לא היו מוקפדים. המוצרים היו מפוזרים בחלל ללא תמיכה עיצובית קוהרנטית. לא היה מדובר בבית מזמין וחמים המעוניין לספר לך סיפור מושך. ובכל זאת, הם קנו.
הימים האלה תמו ונשלמו. לקוחות כיום מצפים להיכנס לאולם תצוגה מעוצב בקפידה, המעניק להם תחושה נעימה. לא רק שימושיות פרקטית בבחינת המוצרים אלא חוויה שלמה של התנסות מענגת לא רק במוצר אלא גם במותג שיצר אותו.
סטודיו 180 מלווה מותגים בהקמת אולמות תצוגה משלב הרעיון ועד לאירוע ההשקה תוך ירידה לפרטי פרטים מוקפדים ביותר: חומרי הגמר, הריצוף, חיפויי הקירות, גופי התאורה, מעמדי התצוגה, חלון הראווה, עמדות המכירה, תכנון המעברים וכל היבט אחר המעצב את חווית הלקוח.
הליווי של סטודיו 180
עיצוב אולמות תצוגה מותאם אישיות המותג
אולם תצוגה הוא הבית של המותג, המקום בו סיפור המותג קם לחיים. האווירה באולם התצוגה היא לב האישיות של המותג. האם האולם הוא מקום שלו ורגוע, נטול סטרס, שמשאיר את הלקוח לתור לבדו את החלל? האם האולם מקום חי ותוסס שבו הלקוחות מרגישים שנכנסו לתוך חווית מותג המעוררת את החושים? ערכי המותג אמורים לבוא לידי ביטוי בפרטי פרטים בחוויה של באי אולם התצוגה. סטודיו 180 מתמחה בעיצוב אולמות תצוגה מבוססות אישיות המותג, על בסיס אפיון מעמיק הקשוב לניואנסים העדינים ביותר.
עיצוב מסע הלקוח להגדלת הכנסות
כמו בעיצוב בתי קפה, מסעדות וחללים אחרים, גם באולמות תצוגה סטודיו 180 שמה דגש על הגדלת הכנסות החלל המסחרי באמצעות תכנון מסע הלקוח בצורה מוקפדת. יש לזכור כי אולם תצוגה היא חוויה חושנית. מטרת הלקוחות היא "לגעת" במוצרים ולהתנסות בהם, וכשחוש המישוש מגורה, הוא מעיר את כל יתר החושים. לכן עמדת הכניסה היא מפתח קריטי. מה הם יראו וישמעו ברגע הכניסה לאולם התצוגה? ומשם, הסיור במוצרים. אילו מוצרים הגיוני להניח בפתח החנות, ואילו מוצרים עדיף שהלקוחות יפגשו לקראת סוף הסיור? הליווי של סטודיו 180 מתייחס לכל היבטי מסע הלקוח בחלל, כיצד להסב את תשומת לב הלקוחות למוצרים ספציפיים, באמצעות תאורה למשל. או כיצד הריצוף יכול לתמוך בהנגשת מוצרים חדשים.
עיצוב אולמות תצוגה מוכוון לקוח
כשאנחנו מתכננים אולם תצוגה המחשבה העיצובית אינה רק על סיפור המותג אלא גם על סיפור הלקוח. יש לזכור, כי ללקוחות של היום יש הרבה אלטרנטיבות לרכישת מותגים אחרים במקומות אחרים. הלקוח הנכנס לאולם התצוגה שלכם מעוניין לחוות את המותג שלכם "קם לתחייה" כך שירגיש את ערכי המותג על בשרו ממש. מותגים שייענו לאתגר זה - יקימו אולם תצוגה שיניב הכנסות, רווחים ושביעות רצון הלקוחות.
למי העיצוב שלנו מתאים?
ליזמים ואנשי מזון שיש להם תקציב החל מ 300,000 הקמה ומחפשים משרד מנוסה.
אם חשוב לכם הנראות החזון אך גם הראיה השיווקית והעסקית.
אם עמידה בתקציב ולוחות זמנים, חיסכון בזמן חשובים לכם.
אתם וודאי שואלים את עצמכם איך נצליח להבין מה עובר לכם בראש? ראשית עבדנו כבר עם מס' רב של לקוחות וניסיון של שנים עושה את העבודה, נקיים שיחה מקדימה ובה נבין מה הכיוון שלכם, לא נצא לשום תכנון לפני שנבין מהו הויז'ן שלכם ובמידת הצורך נציע את שלנו ונייעץ כיצד למקסם את העסק.
מה אומרים עלינו?
"סטודיו 180 התרשמתי מהמקצועיות והמסירות לאורך כל הפרויקט, עמידה בלוחות הזמנים ויצירת קונספט ייחודי"
- שף מאיר אדוני
"סטודיו 180, תכנן ועיצב עבורנו את נדב קינוחים, שכולל בית קפה, חדר אירועים פרטי, חנות מכירה, מטבח ומחסנים תוך שמירה על אינטגרציה בין המחלקות ועל צביון המקום. העבודה המשותפת הייתה מקצועית תוך שיח מתמיד ועמידה בכל לוחות הזמנים קשב לבקשות ומציאת פתרונות יצירתיים שעזרו למקסם את שטחי העסק. נשמח להמליץ."
- אוהד מור, נדב קינוחים
"בניתי עם אלונה ואייל את מתחם המזון בקריית עתידים, ממליץ בחום! תכננו ובנו את הקונספט העיצובי ירידה לפרטים ועמידה בלוחות זמנים."
- דני כץ, בליקר בייקרי
״מסעדת רם קיימת כ15 שנה ומונה כחמישה סניפים בסטודיו 180 בחרנו לעצב ולתכנן את הסניף החדש והראשון מסוגו ברשת אלונה ואייל בנו עבורי קונספט חדש. עבור מזון מהיר שעוד לא נראה בארץ מחכים לתכנן עימם את הסניפים הבאים, ככה זה שעובדים עם מקצוענים"
- עופר תדמור, בעלים מסעדת רם
״אנחנו עולים מברזיל איפה המקצועיות והאמפתיה האישית הם מהותיים להצלחת העבודה, חיפשנו משרד אדריכלות שיעמוד בעבודה המקצועית הזו ובתשוקה לבנות את חנות הבריגדרו הראשונה שלנו בארץ, המתוק הלאומי של ברזיל. אנחנו מצאנו את אלונה ואייל רטנר מסטודיו 180, הם תפסו במדויק את הרצון שלנו, חברה של יצירה המצאתית וטכניקה מקצועית, שאנו רואים לעתים רחוקות כאן בארץ. התוצאה הייתה חנות תוססת עם הרבה חיים וחום טרופי שכולם מכושפים. יצרנו שותפות לפרויקט שלנו לפתיחת נקודות נוספות לבריגדריה."
- אלון ומיירי, בריגדריה
מודל הפעילות שלנו
Ready – בשלב זה נאפיין את אולם התצוגה, נגבש קונספט עיצובי ייחודי המותאם לאישיות המותג ולציפיות הלקוח. לאחר מכן נייצר תכנית עבודה מפורטת עבור כל בעלי המקצוע הנדרשים להגשמת הפרויקט.
Set - בשלב זה נגדיר תקציב ולוחות זמנים. לאחר מכן נתאם מול כלל יועצי הפרויקט, נבחר בעלי מקצוע וספקים, נתרגם את התקציב לכדי הצעות מחיר קונקרטיות, נבחר חומרי גמר, גוונים וטקסטורות.
Go - בשלב זה נהפוך רעיון לכדי מציאות חיה וקיימת ונשיק את אולם התצוגה המעוצב בעל הקונספט הייחודי ואווירה המשלבת בהצלחה רוך המזמין להתנסות במוצרים, ועוצמה מותגית המובילה אותם לרכוש.
שאלות ותשובות - עיצוב אולמות תצוגה
מי הספקים שאתם עובדים איתם?
בעשור האחרון הרכבנו נבחרת של אנשי מקצוע מקצועיים, בעלי תיק עבודות עשיר ומגוון והוכחות בשטח. במידה ותהיו מעוניינים בכך, נוכל גם לעבוד עם הספקים הקבועים שלכם.
מה הדגשים הכי חשובים בעיצוב אולמות תצוגה?
חומרי גמר התואמים את אישיות המותג; קונספט עיצובי המספר את סיפור המותג; תכנון מוקפד של מסע הלקוח בחלל; תכנון המעברים; תאורה המתכתבת עם חווית הבחינה והבדיקה של המוצרים.
האם אתם מתחייבים לעמידה בזמנים?
סטודיו 180 מגדירה לוחות זמנים לכל פרויקט של עיצוב אולם תצוגה ופועלת ללא לאות על מנת לעמוד בהם. המשימה שלנו היא למעשה להפתיע אתכם לטובה, להקדים את לוחות הזמנים ולמסור לכם את אולם התצוגה בטרם המועד הקובע. כך שמבחינתנו עמידה בזמנים זהו MUST.
יש לכם שאלות נוספות?
רוצים להתייעץ איתנו?
הגענו למקום שתוכלו להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם במהירות!