הבלוג של 180

סטודיו 180 - הקמעונאות עושה קאמבק - - חוויות לקוח ייחודיות FASHION ICON -

הקמעונאות עושה קאמבק

כמי שמתכננים שטחי מסחר ב-17 שנים האחרונות גם אנחנו תמיד מחפשים את הדבר הבא עבור לקוחותינו לדעתנו בסטודיו 180 השנה יותר מתמיד שטחי המסחר הפיזיים חווים תחייה מחודשת. אנשים רוצים לחוות ליהנות להתרגש מחדש הקונים חוזרים בשקיקה לחנויות , ומחפשים את החוויות המוחשיות.

לפי WGSN, הסמכות העולמית לחיזוי מגמות צרכניות, קמעונאים משפרים את ההיצע שלהם עם שיעורי יוגה, סדנאות, חוויות מותאמות אישית ועוד. שירותים בעלי ערך מוסף אלו יוצרים הזדמנויות ייחודיות לטיפוח קשרי מותג שפשוט לא ניתן לשכפל באינטרנט.

הקמעונאות עושה קאמבק - כל מה שצריך לדעת

חוויות משופרות בחנות

אחת הדרכים המשמעותיות ביותר שבהן קמעונאים מושכים לקוחות חזרה היא על ידי הפיכת החנויות שלהם למרכזי חוויה. שיעורי יוגה ותוכניות בריאות הופכים פופולריים, ומושכים אליהם צרכנים מודעים לבריאות המחפשים גם כושר וגם מעורבות קהילתית. קמעונאים כמו Lululemon שילבו בהצלחה מפגשי יוגה בחנויות שלהם, ומציעים ללקוחות הזדמנות לעסוק במותג ברמה עמוקה יותר.

סדנאות ואירועים חינוכיים הם דרך נוספת שבאמצעותה קמעונאים משפרים את החוויה בחנות. חנויות יצירה כמו מייקלס מציעות סדנאות עשה זאת בעצמך, המאפשרות ללקוחות ללמוד מיומנויות חדשות וליצור פריטים מותאמים אישית. אירועים אלה לא רק מניעים תנועה רגלית אלא גם מטפחים תחושת חיבור עם המותג.

סטודיו 180 - הקמעונאות עושה קאמבק - שילוב מתחמי יוגה במתחמי ביגוד והלבשה ספורטיבית -

פרסונליזציה היא שם המשחק

חוויות קניות מותאמות אישית הן קריטיות במגמה זו. קמעונאים מספקים שירותים מותאמים, כגון עוזרי קניות אישיים והמלצות למוצרים מותאמים אישית. על ידי הבנת העדפות הלקוח האישיות והצעת פתרונות מותאמים אישית, חנויות יוצרות חוויות בלתי נשכחות המעודדות ביקורים חוזרים.

טיפוח קשרי מותג

חוויות משופרות אלה בחנות ממלאות תפקיד חיוני בטיפוח קשרי מותג חזקים. על ידי יצירת תחושת קהילה, קמעונאים יכולים לטפח בסיס לקוחות נאמן. אירועים ושיעורים מפגישים אנשים, בונים רשת של תומכי מותג שחולקים את החוויות החיוביות שלהם עם אחרים.

בניית נאמנות לקוחות באמצעות חוויות ייחודיות היא אסטרטגיה רבת עוצמה. לדוגמה, חנויות אפל כבר מזמן ידועות בהדגמות ובסדנאות של מוצרים, שעוזרות ללקוחות להרגיש בטוחים ובעלי ידע לגבי הרכישות שלהם. גישה זו לא רק מניעה מכירות אלא גם מבטיחה שביעות רצון ונאמנות לקוחות לטווח ארוך.

ניתן לראות יישום מוצלח של אסטרטגיות אלו במגזרים שונים. חנויות הדגל של נייקי מציעות שיעורי כושר ואימון מותאם אישית, בעוד שחנויות ספרים כמו בארנס אנד נובל מארחות קריאות סופרים ומועדוני ספרים. פעילויות אלו משפרות את חווית הקנייה, והופכות אותה ליותר מסתם עסקה אלא הזדמנות להתחבר.

מינוף הטכנולוגיה

שילוב טכנולוגיה בשטחי קמעונאות פיזיים היא דרך נוספת לשפר את חווית הלקוח. שילוב חוויות מקוונות ולא מקוונות מאפשר ללקוחות ליהנות מהטוב משני העולמות. לדוגמה, קמעונאים יכולים להציע שירותי קליק-ואיסוף, שבהם לקוחות מזמינים באינטרנט ואוספים בחנות, המשלבים את הנוחות של מסחר אלקטרוני עם המיידיות של קמעונאות פיזית.

מציאות רבודה (AR) ומציאות מדומה (VR) מנוצלות גם כדי ליצור חוויות קניות סוחפות. AR יכול לאפשר ללקוחות לדמיין מוצרים בבתיהם לפני ביצוע רכישה, בעוד ש-VR יכול לספק סיורים בחנויות וירטואליות ותצוגות אינטראקטיביות. טכנולוגיות אלו יכולות לשנות את מסע הקניות, ולהפוך אותו למושך ואינפורמטיבי יותר.

איסוף נתונים והתאמה אישית הם מרכיבים קריטיים למינוף הטכנולוגיה. על ידי איסוף נתונים על העדפות והתנהגויות של לקוחות, קמעונאים יכולים להציע המלצות ומבצעים מותאמים אישית. זה לא רק משפר את חווית הקנייה אלא גם מגביר את הסבירות לביקורים ורכישות חוזרות.

סטודיו 180 - הקמעונאות עושה קאמבק - שילוב של סדנאות אפיה ובשיל במתחמי מזון-

 אז מה הם למעשה מגמות עתידיות בקמעונאות פיזית?

במבט קדימה, מספר מגמות עומדות לעצב את עתיד הקמעונאות הפיזית. יוזמות קיימות ויוזמות ידידותיות לסביבה הופכות יותר ויותר חשובות לצרכנים. קמעונאים שמאמצים שיטות ירוקות, כמו שימוש בחומרים הניתנים למחזור וצמצום הפסולת, יכולים למשוך קונים מודעים לסביבה ולבנות תדמית מותג חיובית.

דגמים היברידיים של קמעונאות, המשלבים אלמנטים מקוונים ולא מקוונים, צוברים גם הם אחיזה. חנויות פופ-אפ והתקנות זמניות מאפשרות למותגים ליצור באזז ולבחון שווקים חדשים ללא התחייבות ארוכת טווח של מיקום קבוע. דגמים אלו מציעים גמישות ויכולת להסתגל במהירות להעדפות הצרכן המשתנות.

להתנסות לחוש ולהרגיש לחוות את המותג עד הסוף.

שילוב של אפיה ובישול בחנויות מזון , סדנאות שפים.

תחזיות לעתיד מצביעות על כך שהקמעונאות הפיזית תמשיך להתפתח, עם דגש על יצירת חוויות קניות סוחפות, מותאמות אישית ובנות קיימא. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת רוצים לשמוע איך המותג שלכם יכול לעשות קאמבק דברו איתנו בסטודיו 180.

פוסטים נוספים

מדריך הזכיינות בניית רשת מתגמלת - מטעם סטודיו 180

מדריך הזכיינות

זכיינות היא דרך דינמית ויעילה להרחיב את העסק שלכם, ומציעה את ההזדמנות לבנות רשת עצומה תוך שמירה על מהות המותג שלכם סטודיו 180 בבעלות אלונה בכר ואייל רטנר מתמחים בתכנון ועיצוב של רשתות זכיינות הן בתחום המזון והן במגזרי היופי והלייף סטייל, ( בין לקוחותינו :ג'יימס ריצ'ארדסון, שופרסל, מאיר אדוני, גידרון, המאפה הצרפתי , אספרסו קלאב ועוד.) ממקור ראשון בכוח הטרנספורמציה של רשת זכיינות מובנית היטב. מדריך זה נועד לספק לכם את השלבים והשיקולים החיוניים לבניית רשת זכיינות מצליחה ומתגמלת.

לוקליזציה במסעדנות - סטודיו 180

לוקליזציה במסעדנות

ערבוב בין-תרבותי ונוכחות של מאכלים בינלאומיים מעבר למדינות המוצא שלהם מעולם לא היו נפוצים יותר, במיוחד במרכזים בינלאומיים כמו לונדון, ניו יורק או דובאי וגם תל אביב כמובן.

סטודיו 180 - מהו פיקוח אדריכלי

מהו פיקוח אדריכלי?

אנו בסטודיו 180 מבצעים פיקוח אדריכלי ללקוחותינו ומגיעים בשלבים קריטיים במהלך הפרויקט והוא חלק בלתי נפרד מסל המוצרים אותו אנחנו מציעים ללקוחותינו. פיקוח אדריכלי הוא תהליך חיוני עבור כל יזם המבקש לממש פרויקט בנייה בהצלחה. תהליך זה כולל ליווי מתמשך של הפרויקט משלב התכנון ועד לסיומו, במטרה לוודא כי כל העבודות מתבצעות בהתאם לתוכניות, התקנים והתקציב שנקבעו.

דילוג לתוכן