הבלוג של 180

דיוטי פרי ג׳יימס ריצ׳רדסון מעבר הגבול ירדן ישראל - דוגמה לפרויקט של סטודיו 180

דיוטי פרי ג׳יימס ריצ׳רדסון מעבר הגבול ירדן ישראל

איך לעצב כדי למקסם מכירות בסניף עם קהל יעד לא קבוע? הלקוח: ג׳יימס ריצ׳רדסון. הפרויקט: דיוטי פרי במעבר הגבול ירדן - ישראל.

כשניגשנו לפרויקט עם ג׳יימס ריצ׳רדסון במעבר גבול ירדן, גילינו שבנוסף להבנה והניסיון שלנו בעיצוב חנויות, דרושה פה גם עבודת מחקר תרבותית מאתגרת.


אז איך מעצבים סניף דיוטי פרי עם קהל יעד לא קבוע ותנועה שמשתנה מעונה לעונה?

אז לפני שנספר לכם על הפרויקט והתוצאה, תנו לנו לגלות לכם משהו…
כשמעצבים חנות, הרבה לפני ההיבט האסתטי (והחשוב מאוד כמובן) המטרה היא למקסם את המכירות.
נשמע לכם כמו אחריות גדולה? גם לנו.


איך עשינו את זה? לפי השלבים הבאים:


שלב 1: אז מי אתם ״העוברים בגבול ישראל - ירדן״?


כדי לדייק בהבנת קהל היעד, חברנו לחברת המחקר sebo, שסיפרה לנו שהקהל בסניף אינו קבוע, אלא משתנה ע״פ עונות השנה, גם באופי הנוסעים וגם בתדירות הנסיעות.

כאן הבנו שאנחנו עומדים בפני אתגר מקצועי מעניין, כי מן הסתם - לשנות את עיצוב הסניף בכל פעם שמתחלפת עונה, זו לא ממש אופציה כלכלית.


שלב 2: המשימה - פתרון עיצובי אחד לקהלי יעד שונים
התכנסנו עם המידע שנאסף במחקר וחשבנו. היה לנו ברור שאנחנו קרובים מאוד לפתרון אבל עוד לא ידענו מה הוא בדיוק.
ואז זה קרה!


שלב 3:התחלפה עונה? זרימת הלקוחות בסניף השתנתה?
זה הזמן לקחת מחלקה בשלמותה (כן ממש ככה) ולהזיז אותה למקום חדש, כזה שמתאים לעונה שבפתח!

אז בפעם הבאה שאתם מבקרים במעבר הגבול עם ירדן, אל תתאמצו לזכור איפה מחלקת האלכוהול, סביר להניח שהיא תפתיע אתכם בפינה אחרת בביקור הבא 🙂

הפתרון - סניף מודולארי עם מחלקות שניתנות לשינוע

פוסטים נוספים

מאמר - המגמות המובילות בתכנון ועיצוב מרפאות אסתטיקה רפואית לשנת 2025 - סטודיו 180

המגמות המובילות בתכנון ועיצוב מרפאות אסתטיקה רפואית לשנת 2025

ככל שאנו מתקרבים לשנת 2025, העיצוב של מרפאות אסתטיקה רפואית מתפתח במהירות, התחום כולו מונע על ידי חדשנות, טכנולוגיה ודגש הולך וגובר על חווית המטופל. עבור יזמים ורופאים שמתכננים לפתוח מרפאות בשנה הקרובה, הישארות בקדמת הבמה היא הכרחית ולכן חשוב ליישם את המגמות הללו ליצירת מרחבים המיטיבים עם המטופלים תוך שיפור היעילות התפעולית. אנו בסטודיו 180 ניתן במאמר זה מבט מקיף על המגמות המובילות לתחום התכנון והעיצוב מרפאות. חלק מהמגמות חדשות וחלקן נשארות עימנו משנת 2024.

חנויות הביוטי החדשות - העתיד של חנויות היופי סטודיו 180

העתיד של חנויות היופי

תעשיית היופי חווה שינוי לכיוון קיימות, מכיוון שגם הצרכנים וגם המותגים הופכים ליותר ויותר מודעים לסביבה. מהאריזה ועד עיצוב ותכנון החנות, ההתמקדות היא בהפחתת ההשפעה הסביבתית תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של אסתטיקה וחווית לקוח. כחברת תכנון ועיצוב מסחרי המתמחה במגמה זו, אנו מאמינים שהעתיד של חנויות היופי טמון באימוץ חומרים ממוחזרים, מוצרים הניתנים למילוי חוזר ותפיסה של כלכלה מעגלית.

מדריך הזכיינות בניית רשת מתגמלת - מטעם סטודיו 180

מדריך הזכיינות

זכיינות היא דרך דינמית ויעילה להרחיב את העסק שלכם, ומציעה את ההזדמנות לבנות רשת עצומה תוך שמירה על מהות המותג שלכם סטודיו 180 בבעלות אלונה בכר ואייל רטנר מתמחים בתכנון ועיצוב של רשתות זכיינות הן בתחום המזון והן במגזרי היופי והלייף סטייל, ( בין לקוחותינו :ג'יימס ריצ'ארדסון, שופרסל, מאיר אדוני, גידרון, המאפה הצרפתי , אספרסו קלאב ועוד.) ממקור ראשון בכוח הטרנספורמציה של רשת זכיינות מובנית היטב. מדריך זה נועד לספק לכם את השלבים והשיקולים החיוניים לבניית רשת זכיינות מצליחה ומתגמלת.

דילוג לתוכן