הבלוג של 180

דיוטי פרי ג׳יימס ריצ׳רדסון מעבר הגבול ירדן ישראל

איך לעצב כדי למקסם מכירות בסניף עם קהל יעד לא קבוע?
הלקוח: ג׳יימס ריצ׳רדסון.
הפרויקט: דיוטי פרי במעבר הגבול ירדן - ישראל.

כשניגשנו לפרויקט עם ג׳יימס ריצ׳רדסון במעבר גבול ירדן, גילינו שבנוסף להבנה והניסיון שלנו בעיצוב חנויות, דרושה פה גם עבודת מחקר תרבותית מאתגרת.
אז איך מעצבים סניף דיוטי פרי עם קהל יעד לא קבוע ותנועה שמשתנה מעונה לעונה?

אז לפני שנספר לכם על הפרויקט והתוצאה, תנו לנו לגלות לכם משהו…
כשמעצבים חנות, הרבה לפני ההיבט האסתטי (והחשוב מאוד כמובן) המטרה היא למקסם את המכירות.
נשמע לכם כמו אחריות גדולה? גם לנו.
איך עשינו את זה? לפי השלבים הבאים:
שלב 1: אז מי אתם ״העוברים בגבול ישראל – ירדן״?
כדי לדייק בהבנת קהל היעד, חברנו לחברת המחקר sebo, שסיפרה לנו שהקהל בסניף אינו קבוע, אלא משתנה ע״פ עונות השנה, גם באופי הנוסעים וגם בתדירות הנסיעות.
כאן הבנו שאנחנו עומדים בפני אתגר מקצועי מעניין, כי מן הסתם – לשנות את עיצוב הסניף בכל פעם שמתחלפת עונה, זו לא ממש אופציה כלכלית.
שלב 2: המשימה – פתרון עיצובי אחד לקהלי יעד שונים
התכנסנו עם המידע שנאסף במחקר וחשבנו. היה לנו ברור שאנחנו קרובים מאוד לפתרון אבל עוד לא ידענו מה הוא בדיוק.
ואז זה קרה!
שלב 3:

התחלפה עונה? זרימת הלקוחות בסניף השתנתה?
זה הזמן לקחת מחלקה בשלמותה (כן ממש ככה) ולהזיז אותה למקום חדש, כזה שמתאים לעונה שבפתח!

אז בפעם הבאה שאתם מבקרים במעבר הגבול עם ירדן, אל תתאמצו לזכור איפה מחלקת האלכוהול, סביר להניח שהיא תפתיע אתכם בפינה אחרת בביקור הבא 🙂

הפתרון – סניף מודולארי עם מחלקות שניתנות לשינוע

פוסטים נוספים

עיצוב חוויתי וייחודי כטריגר להבאת לקוחות למקום

מפייר גנייר ועד גורדון רמזי ועוד רבים וטובים אשר כבר הבינו מזמן שעל מנת להתמודד בשוק המסעדות המודרני יש לייצר חוויה שלמה אשר כוללת הרבה מעבר לכיסאות שולחנות ואוכל טוב, המילה "חוויה" היא אחד המושגים הנפוצים בשיח העכשווי בנושא עיצוב. כבר כמה שנים שמונח זה משמש לתיאור התוצאה הכוללת המוגשת למי שמשתמש במוצר המעוצב. במקום לדבר על יופי, נוחות, יוקרה או תחכום כאלמנטים נפרדים, משתמשים במונח הרחב של חוויה, שכולל את הכול .

קרא עוד

TAPS

"עשו זאת בעצמכם רשת טאפס מגדירה מחדש את המושג שירות עצמי..."
מתוך מדבר מהבטן, גיא פינס
TAPS- רשת בינלאומית המציעה חוויה חדשה וייחודית מבחר עשיר של מוצרי יוגורט בהגשה עצמית.

קרא עוד

LIGHT HOUSE

מעבר לסיפוק מהיצירה ומהתגובות הנרגשות של הלקוחות, החלק הכי מהנה בעבודה שלנו, הוא להכיר ולהתפעל בכל פעם מחדש מעסקים מיוחדים, כל עסק והסיפור שלו.
זה מה שקרה לנו כשהגענו לעצב את אולם התצוגה לתאורה LIGHT HOUSE וזכינו בחוויה "מאירה במיוחד"!
אז מה כל כך הפתיע אותנו?
LIGHT HOUSE הוא אולם תצוגה מקצועי, משפחתי ואינטימי, המשתרע על 250 מ"ר במרכז בני ברק, בצמוד למפעל הייצור אלקטרוזן*. באולם התצוגה ניתן למצוא גופי תאורה של המותגים המובילים באירופה ואת החידושים המתקדמים בעולם עיצוב התאורה.

ועכשיו לחלק המדהים - חלל התצוגה הוקם במבנה המפעל עצמו של החברה, ומכיל תבניות ששימשו את המפעל לפני 60 שנה! לנו מיד היה ברור

קרא עוד

בואו נשמור על קשר

צלצלו אלינו
או השאירו פרטים ונקבע לקפה
טלפון     03-5716030
דוא"ל     180@180.co.il